Poznań Zoo / Polonya





Burası Polonya-Poznan şehrinde yer alan ''Malta Lake''. Etrafını turlamak oldukça eğlenceli.
Malta Gölü deyince akla bisiklet yolları, su sporları, yarışlar ve uzun yürüyüşler geliyor.
Ben de burayı uzunca yürüyerek turlama fırsatı buldum ve sonunda vardığım yer bugün size bizzat kendi çektiğim fotoğraflarla tanıtmak istediğim hayvanat bahçesi oldu. :) 


İşte geldiiikkkkk !


Cüzi bir rakama bilet alıp içeri girebilirsiniz. Ücreti hatırlamıyorum zaten 2014'den bu yana artmış olsa gerek. İçeri girdiğimde ilk karşılaştığım görüntü buydu. Fotoğraftaki çocuklar kocaman baloncuklar yapıyorlardı. :) Bu hayvanat bahçesi hem çocuklara hem de büyüklere aynı oranda hitap etmesiyle benden olumlu bir puan aldı. Artık yemyeşil bir ormanın derinliklerinde kaybolabilirsiniz....

Hayvanat Bahçelerini çok sevmem ben aslında. Birbirinden güzel ve asil hayvanlara tel örgülerin ardında kalmayı layık göremiyorum. Ancak Poznan hayvanat bahçesinde, her hayvan için değil ama birçok hayvan için kocaman ve özgür bir yaşam alanı oluşturulmuş. Buna bayıldım. Hayvanlarla beraber yürüyorsunuz, yanınızdan geçiyorlar, bazen sizinle uçuyorlar. Müthiş bir deneyimdi ! 

Burası oldukça büyük bir alan. Gezmek için bir gün yeterli olmuyor. Mutlaka tekrar gelip kalan kısmını gezmelisiniz.

İşte fotoğraflarla Poznan Zoo maceram:





Nehrin kirli olması üzücüydü.

Nasıl da asil ve ihtişamlı bir hayvan öyle değil mi?


Özene bezene yaratmamış mı Rabbim?

Asaletin fotoğrafı

Onlarla beraber yürümek çok keyifli :)

Duvardakiler gerçek, ölmüş kelebekler. Her biri ne kadar da güzel. Bir sonraki fotoğraftaki ortamda kelebekler yanınızda uçuyor, omzunuza konuyor. İnanılmaz tatlılar.



Bu devasa hayvanat bahçesine yolunuz düşerse uğrayın derim. Sözüm özellikle Erasmus öğrencileri için. :) Erasmus deneyimim ve diğer gezilerime dair daha fazla paylaşım için takipte kalın. 

Siz bu hayvanat bahçesini beğendiniz mi?
Mutlaka görmelisin dediğiniz başka hayvanat bahçeleri var mı?

Yorumlarınızı bekliyorum.


Hiç yorum yok

Bu Blogda Ara

BUMERANG

Bumerang - Yazarkafe

BLOG SÖZLÜK

blog sözlük
Blogger tarafından desteklenmektedir.