İngilizce ve Korece Ücretsiz Online Kurslar (Udemy, Coursera)



Merhaba

Bildiğiniz gibi günümüzde anadilimizin yanında yabancı bir dil öğrenmek en büyük gerekliliklerimiz arasında. Gerek iş gerek eğitim hayatımızda en az bir yabancı dile çoğumuzun ihtiyacı var. Yabancı dil öğrenmeyi seven bir insan olarak İngilizcemi özellikle kelime bilgisi ve konuşma anlamında daha da geliştirmek ve halihazırda okuduğum Kore Dili ve Edebiyatı bölümü için çalışmalar yapmak temel hedeflerim arasında.

Daha evvel denediğim bu iki platform-Udemy ve Coursera- bana genel kültür anlamında çok şey katmıştır. Yarım kalmış o kadar çok kurs var ki şimdilerle hem o kursları tamamlamak hem de yeni kursları keşfetmek için bu iki siteden çıkmıyorum. 😊

Listemde olan yabancı dildeki ücretsiz online kursları sizlerle paylaşmak istiyorum. Eskiden bu kursların çoğu ücretsizdi, şimdi maalesef Udemy çoğu kursunu ücretli hale getirdi. Ancak hala ücretsiz kurslar bulabilmek mümkün. Coursera'da ise eğitim sonunda sertifika almak isterseniz ücret ödüyorsunuz, ''yok canım ne gerek var, öğreneyim yeter'' derseniz herhangi bir ücret ödemeden kaydolabileceğiniz kurslar da var.

Kaydolabileceğiniz Bazı Ücretsiz Kurslar:

İngilizce:
















Korece:






Korece biraz kısıtlı kaldı ama Korece öğrenmek isteyenler için daha fazla kaynağa ulaşmaya çalışacağım. Kim bilir ilerde kendim yazarım belki o kaynakları :) 

İyi Çalışmalar...



24 yorum:

  1. Kendimi geliştirmek istediğim 2 dil :)) Kursları inceleyeceğim, teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  2. İngilizce olanlarına hemen bir göz atacağım. Güzel bir derleme olmuş. Eline sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Umarım istediğin seviyeye gelirsin 😉

    YanıtlaSil
  4. Önerilerin için çok teşekkür ederim.Bu aralar İngilizcem üzerine biraz çalışmak istiyordum,iyi oldu :))

    YanıtlaSil
  5. İngilizceyi ilerletmeyi düşünüyorum.Çok faydalı bir paylaşım olmuş.Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  6. Konuyla ilgili değil sadece duyuru yapmak istedim...Değerli Blog arkadaşım, İnsana Davet sitesinin mobil uygulamasını bu hafta çıkarttık. Sizi de uygulamayı kullanmaya davet ediyorum, uygulmanın linkini sitemde bulabilirsiniz. Blogger da paylaşımlarınız daim olur inşaallah... Destekleriniz için şimdiden teşekkür ederim, sağlıcakla kalın...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
  7. ayyyy saol bunun için hepsine bakcaaaam yaa ne güzel olduuu yaaa :)

    YanıtlaSil
  8. Ne güzel firsatlar, dil ögrenmek cok önemli 😊

    YanıtlaSil
  9. bu önemli yazını son yazıma koyduuum kii hihihi :)

    YanıtlaSil
  10. blogunuzu yeni keşfettim ve sizi izlemeye aldım sizi de bloguma bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  11. Çok faydalı olacak teşekkürler. Bir de ben olmazsa olmaz dizi izlemeyi tavsiye ediyorum isteyenlere binlerce kelime ezberlemekten bile daha faydalı olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle dizi izlemek çok etkili. Daha korece öğrenmeye niyet etmemişken bile birçok kelime biliyordum :)

      Sil
  12. İnsan yeter ki dil öğrenmek istesin. O kadar çok imkan var ki...
    Paylaşım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zamanın şartları öyle geniş ki şimdi de kıymet bilmez olduk maalesef. :)

      Sil
  13. kolaylıklar diliyorum sanaaa :)

    YanıtlaSil

Bu Blogda Ara

BUMERANG

Bumerang - Yazarkafe

BLOG SÖZLÜK

blog sözlük
Blogger tarafından desteklenmektedir.