Gravity(Yerçekimi)



Vizyon Tarihi: 2013  Yapımı: ABD
Tür: Bilim Kurgu, Gerilim
Süre: 90 dk

Konusu:
Stone(Sandra Bullock) dahi bir tıp mühendisi, Kowalski(George Clooney) ise iyi bir astronottur. İkisi ve ekipleri sıradan bir görev için uzaydadır. Görevin bitmesine az bir zaman kala beklenmeyen bir felaket ile uzay gemisi harap olur. Herkes ölmüştür. Stone ve Kowalski dışında... Uzay boşluğunda sürüklenirken birbirlerine yardım etmeye çalışırlar. Az kalan oksijenleri tükenmek üzereyken amaçları başka bir uzay istasyonuna ulaşmaktır.

Fragman:

Yorum:
Bu tarz hayatta kalma hikayelerinin işlendiği filmleri çok seviyorum ben. Konusuna göre çook daha iyileri olmasına rağmen bu filmi de sevdim. Neden mi? Çünkü mantık hatalarına rağmen verilmek istenen mesajın çok net bir şekilde verildiğini düşünüyorum. Benim için görsellikten öte bir şey varsa o da filmin vermek istediği mesaj ve bunu başarabilmesidir.

Eminim ki sinemada 3 boyutlu izlemek ile evde izlemek arasında fark vardır. Uzayın derinliği, meteorların görüntüsü, mekikler üç boyutlu çok daha farklı bir lezzet verebilir. Ancak yine de yeterli bulmazdım çünkü filmin uzay hakkındaki öğreticiliğini sıfır buldum. Birçok şey öğrenebilirdik oysa. Yine de kendimi uzayda gibi hissettim. Dünyaya yandan bakarken canım ülkemi aradım hatta :))) Uzayın o sonsuzluğu karşısında da bir kez daha Yaradanıma hayran kaldım...

Yalnız ben başroldeki Sandra Bullock'u pek sevemiyorum. İticiliği oldukça yüksek. O abartılı çığlıkları beni oldukça irite etti. Clooney amcamız ise her zaman ki gibi cooldu :)

Aldığım mesaj ise şuydu:
Ne olursa olsun, hiç umudun kalmamış bile olsa, asla pes etme!

Filme notum 3,5/5

Siz bu filmi beğendiniz mi?
Yorumlarınızı bekliyorum.






2 yorum:

Bu Blogda Ara

BUMERANG

Bumerang - Yazarkafe

BLOG SÖZLÜK

blog sözlük
Blogger tarafından desteklenmektedir.