W: Two Worlds

Bir Kore fanı olarak dizi kategorisinde ilk paylaşımımı yapmanın heyecanını yaşıyorum :) Eski, yeni, izlediğim, izlemekte olduğum, izleyeceğim tüm dizileri sizinle paylaşmak dileğiyle dizimizin tanıtımına geçebiliriz.


Başrolleri  Lee Song Juk ve Han Hyo Joo paylaşıyor. Her ikisinin de oyunculuğunu çok beğeniyorum. Özellikle Kore dizilerindeki kadın karakterlerin aşırı hareketleri dikkatimi çeker. Ama Hyo Joo bu konuda sempatimi kazanan oyunculardan biri.

Dizi şuan devam etmekte ve bu durum benim için bir kabusa dönüşmektedir. Kore dizilerinin bölümlerini ard arda izlemeye alışmış biri olarak, bu kadar sürükleyici ve merak uyandırıcı bir diziyi beklemek çin işkencesinden beter! Tavsiyem: Dizinin bitmesini bekleyiniz.

Hikaye bir webtoon'un içinde geçmekte. İki dünya var. Biri gerçek dünya, diğeri webtoon'daki dünya.

Ana karakterimiz Kang Chul

Kendisi çok başarılı bir sporcu ve olimpiyatlarda atış dalında ülkesini temsil ediyor, altın madalya kazanıyor. Ailesi özellikle babası onun için çok önemli. Bir akşam eve geldiğinde annesini,babasını ve kardeşlerini alnından tek kurşunla vurulmuş bir şekilde ölü bulur. Ailesini öldürmekten yargılanır fakat suçsuz olduğu anlaşılınca serbest bırakılır. İntihar etmek ister fakat hayata tekrar tutunur. Kang Chul'un dünyası artık değişmiştir. Amacı ailesini katleden katili bulmaktır.  Yıllar sonra çok zengin ve ünlü olur. Bir telefon ile hayatının seyrini değiştiren bir buluşmaya gider...

Diğer başrolümüz: Oh Yeon Joo

Ailesinin isteğiyle tıp fakültesine gitmiş bir doktordur. Doktor olarak kendisini yetenekli görememekte ve sürekli eleştirmektedir. Hocası bir W hayranıdır. Kore'de oldukça ünlü olan W adlı webtoon'un yazarı Yeon Joo'nun babasıdır. Hocası ancak W hakkında bilgi getirirse onu ameliyata alacağını söylemiştir. Babasından bilgi almak için evine gider ve babasının birden kaybolduğunu öğrenir. Çizim yaptığı ekrandan bir el yardım için ona doğru uzanır ve kendisini webtoon'un içinde bulur.

Sonrasını anlatmak için can atıyorum ama sizleri kızdırmak istemiyorum. :) Dizi bitince güncelleme yapacağım ancak şu ana kadar dizi benim için oldukça farklı ve heyecan verici. Gelecek bölümü merakla bekliyorum. Tek korkum olayların akışının mantıksız bir şekilde ilerletilmesi. Şu ana kadar anlam veremediğim bazı şeylere bakalım nasıl bir olay örgüsü getirilecek.

Klasik hikayelerden sıkıldıysanız mutlaka listenize bu diziyi eklemelisiniz. İzleyenlerin yorumlarını merakla bekliyorum.




Hiç yorum yok

Bu Blogda Ara

BUMERANG

Bumerang - Yazarkafe

BLOG SÖZLÜK

blog sözlük
Blogger tarafından desteklenmektedir.